Τρίτη 16 Ιουνίου 2026

Ευχαριστήρια Επιστολή στην Εταιρεία ΜΕΓΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΑΤΟΜΙΚΗΣ ΥΓΕΙΙΝΗΣ Α.Ε

 Ευχαριστήρια Επιστολή

Κιλκίς Τρίτη 16/06/2026
Υπογράφει η Χριστίνα Κουρουζίδου
Πρόεδρος του Φιλανθρωπικού Συλλόγου Ανάσα Ευαισθησίας νομού Κιλκίς


"ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ "
Προς : ΜΕΓΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΑΤΟΜΙΚΗΣ ΥΓΕΙΙΝΗΣ Α.Ε
Το Διοικητικό Συμβούλιο και η Πρόεδρος του Φιλανθρωπικού Σωματείου «Ανάσα Ευαισθησίας ν Κιλκίς »,
θέλουμε να σας ευχαριστήσουμε θερμά για την ευγενή και γενναιόδωρη χορηγία σας προς τον Φορέα μας, ενισχύοντας το έργο μας στην καθημερινή διανομή πακέτων αλλα και ιδιαίτερα τώρα που ξεκίνησε το καλοκαίρι που οι δωρεές είναι περιορισμένες,εσείς είστε πάντα δίπλα μας με σεβασμό στο κοινωνικό μας έργο.
Παραλάβαμε 10 κιβώτια με δωρεά προιόντων της ΕταιρείαςPANTS ακράτειαςΑBS NUDE NIGHTN3 LARGE 28 πακέτα,, και Σερβιέτες EXTRA LONG ECONOMY Everyday 54 πακέτα .
Ευχαριστούμε για τη άψογη συνεργασία μας ,και τη ευαισθητοποίηση σας και ανταπόκριση σας πάντα σε εκκλήσεις μας με τη δωρεά διάθεση προιόντων της Εταιρείας, με απόλυτο σεβασμό και άμμεση ανταπόκριση στήριξη.
Να ευχηθούμε από καρδιάς καλή επιτυχία δημιουργικότητα και επιτυχημένη ανοδική πορεία στην Εταιρεία.!
Καλό καλοκαίρι !
.Με εκτίμηση
Η Πρόεδρος Δ.Σ
Κουρουζίδου Χριστίνα
Λιγότερα

Πέμπτη 7 Μαΐου 2026

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΤΗΝ ΙΩΝΙΚΗ ΣΦΟΛΙΑΤΑ Α.Ε

 "ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ "

Προς :  "ΙΩΝΙΚΗ ΣΦΟΛΙΑΤΑ Α.Ε"



ΚΙΛΚΙΣ 07/05/2026

Το Διοικητικό Συμβούλιο και η Πρόεδρος του Φιλανθρωπικού Σωματείου «Ανάσα Ευαισθησίας ν Κιλκίς »,

θέλουμε να σας ευχαριστήσουμε θερμά για την   ευγενή και γενναιόδωρη χορηγία σας προς τον Φορέα μας, ενισχύοντας το έργο μας στην καθημερινή διανομή πακέτων  για τη στήριξη σε  είδη τυροπιτοειδών.

Παραλάβαμε    10 κιβώτια  350 τεμάχια με όλα τα είδη τυροπιτοειδων κατεψυγμένα,   ζύμες σφολιάτας. 

Ευχαριστούμε για τη άψογη συνεργασία μας , τη ευαισθητοποίηση σας και  άμμεση ανταπόκριση σας  να στηρίξετε  με τη   δωρεά  με διάθεση   προιόντων της Εταιρείας σας .

Ευχαριστούμε εκ μέρους του ΔΣ μελών και ωφελούμενων οικογενειών  για την συμπαράστασή στον Φιλανθρωπικό Σύλλογο μας και κοινωνικό μας έργο ,

την συνεχόμενη στήριξη αλληλεγγύη στο Φιλανθρωπικό Σωματείο μας για την   αλληλεγγύη στις ωφελούμενες οικογένειες που στηρίζουμε και να ευχηθούμε από καρδιάς καλή επιτυχία δημιουργικότητα και επιτυχημένη ανοδική πορεία στην Εταιρεία  σας. 

  

Με εκτίμηση

 Η Πρόεδρος του Φιλανθρωπικού Σωματείου «Ανάσα Ευαισθησίας ν Κιλκίς » 

κ Κουρουζίδου Χριστίνα.

Παρασκευή 24 Απριλίου 2026

Ευχαριστήρια Επιστολή Προς:Εταιρεία" ΑΡΤΟΜΑ ΑΕ"

 Ευχαριστήρια Επιστολή

Προς:Εταιρεία" ΑΡΤΟΜΑ ΑΕ"


Κιλκίς 24/04/2026
Το Διοικητικό Συμβούλιο και η Πρόεδρος του Φιλανθρωπικού Σωματείου Ανάσα Ευαισθησίας ν.Κιλκίς ευχαριστεί θερμά τον τον ιδιοκτήτη της Εταιρείας ΑΡΤΟΜΑ Α.Ε ,"ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΖΥΜΕΣ" που εδρεύει στην ΒΙ.ΠΕ Σταυροχώρι Κιλκίς κ Τσοπουζίδη Μάκη,για τη τεράστια δωρεά που λάβαμε σήμερα 30 κιβώτια pinsa Romana,900 τεμάχια ζύμες για πίτσα,μια γενναιόδωρη χορηγία προς το Φορέα μας ,και τις ωφελούμενες οικογένειες που στηρίζουμε, ενισχύοντας το κοινωνικό μας έργο στη καθημερινή διανομή πακέτων τροφίμων.
🌿 Η ευγενής διάθεση ευαισθητοποίηση να στηρίξετε με τη δωρεά διάθεση προϊόντων της Εταιρείας σας δείχνουν τη δύναμη Αγάπης προσφοράς αλληλεγγύης στο Συνάνθρωπο,κι απόλυτο σεβασμό στο κοινωνικό μας έργο.
🎀Σας ευχόμαστε από καρδιάς καλή επιτυχία ανοδική πορεία η Εταιρεία με πολλές επιτυχίες. Με εκτίμηση
Η Πρόεδρος Κουρουζίδου Χριστίνα και το Δ.Σ.

Σάββατο 11 Απριλίου 2026

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ ΠΡΟΣ ΤΗΝ «LIDL ΕΛΛΑΣ»

 Κιλκίς 11/04/2026

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ ΠΡΟΣ ΤΗΝ «LIDL ΕΛΛΑΣ»


Το Διοικητικό Συμβούλιο και η Πρόεδρος του Φιλανθρωπικού Σωματείου «Ανάσα Ευαισθησίας ν Κιλκίς »,Θα θέλαμε να εκφράσουμε την ευγνομωσύνη μας για την πολύτιμη υποστήριξη σας και την εμπιστοσύνη στο κοινωνικό έργο του Φιλανθρωπικού Συλλόγου Ανάσα Ευαισθησίας ν.Κιλκίς.
Με την αλληλεγγύη σας μας συγκινείτε ιδιαίτερα δίνοντας μας δύναμη να συνεχίζουμε το δύσκολο αγώνα μας δίπλα στον Συνάνθρωπο ,με την άμμεση ανταπόκριση στήριξη προσφέροντας τρόφιμα μακράς διαρκείας για τα πακέτα εν όψει Πάσχα στηρίζοντας με τη χορηγία σας ιδιαίτερα τα παιδιά των οικογενειών που στηρίζει ο Φορέα μας .Ευχαριστούμε για τη ευαισθητοποίηση σας και άμμεση ανταπόκριση σας να στηρίξετε με δωρεά διάθεση προιόντων της Εταιρείας σας !
Κινήσεις που δείχνουν τη δύναμη αγάπης στήριξης αλληλεγγύης , με απόλυτο σεβασμό στο εθελοντικο κοινωνικό μας έργο.
Η Ανάσα Ευαισθησίας είναι ένας μη Κερδοσκοπικός Σύλλογος με ελάχιστες συνδρομές μη επιδοτούμενο απο κανένα κρατικό πρόγραμμα, με μόνη δύναμη τις δωρεές ιδιωτών και Εταιρειών, και όλοι εσείς καθιστάτε εφικτό να συνεχίζουμε το έργο μας ,να μπορούμε να στεκόμαστε δίπλα σε ανθρώπους που περνούν περιπέτεια Υγείας , πολύτεκνες & μονογονεικές οικογένειες ,μοναχικούς ανθρώπους , και γενικά ευπαθείς κοινωνικά ομάδες .
Το σκεπτικό της Ανάσας Ευαισθησίας ειναι ένας κόσμος χωρίς φτώχεια δυστυχία με αξιοπρέπεια ,και με τη σημαντική σας στήριξη μας δίνετε δύναμη για περισσότερο αγώνα δίπλα σε κάθε παιδί κάθε οικογένεια που έχει βιοποριστική ανάγκη.
Είστε κι εσεις συμμέτοχος στη προσπάθεια μας ώστε κάθε παιδί κάθε οικογένεια να μπορεί στη καθημερινότητα του να ζεί με αξιοπρέπεια.
Ευχαριστούμε εκ μέρους του ΔΣ μελών και ωφελούμενων οικογενειών για την διαρκή συμπαράστασή στον Φιλανθρωπικό Σύλλογο μας τη αγαστή συνεργασία το σεβασμό σας τοσα χρόνια στο κοινωνικό μας έργο και τη αγάπη αλληλεγγύη σας. !
Να ευχηθούμε από καρδιάς καλή επιτυχία
δημιουργικότητα και επιτυχημένη ανοδική πορεία στην Εταιρεία σας !
Καλές δουλειές Καλή Ανάσταση καλο Πάσχα
με Υγεία καλοτυχία αλληλεγγύη αγάπη στον Ανθρωπο !
Με εκτίμηση
Η Πρόεδρος Δ.Σ
Κουρουζίδου Χριστίνα

Τετάρτη 8 Απριλίου 2026

Ευχαριστήρια Επιστολή Προς "ΑΛΛΑΝΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΠΑΣΣΙΑΣ ΑΕ."

 Ευχαριστήρια Επιστολή

Προς "ΑΛΛΑΝΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΠΑΣΣΙΑΣ ΑΕ."


Κιλκίς 08/04/2026
Υπογράφει η Χριστίνα Κουρουζίδου
Πρόεδρος του Συλλόγου Ανάσα Ευαισθησίας νομού Κιλκίς.
Το Διοικητικό Συμβούλιο και η Πρόεδρος του Φιλανθρωπικού Σωματείου «Ανάσα Ευαισθησίας ν Κιλκίς »,
θέλουμε να σας ευχαριστήσουμε θερμά για την ευγενή και γενναιόδωρη χορηγία σας προς τον Φορέα μας, ενισχύοντας το έργο μας στην καθημερινή διανομή πακέτων τροφιμων αλλα και εν όψει Πάσχα.
Παραλάβαμε σήμερα 108 τεμάχια παρίζα Πασσιάς,ιδανικά για τα κολατσιό των παιδιών που είναι σημαντική η χορηγία σας.
Ευχαριστούμε για τη άψογη συνεργασία μας ,και τη ευαισθητοποίηση σας με την δωρεά σας αυτη με διάθεση προιόντων της Εταιρείας με απόλυτο σεβασμό στο κοινωνικό έργο του Φιλανθρωπικού Συλλογου μας.
Να ευχηθούμε από καρδιάς καλή επιτυχία δημιουργικότητα και επιτυχημένη ανοδική πορεία στην επιχείρηση σας.!
Καλο Πάσχα με υγεία .
.
Με εκτίμηση
Η Πρόεδρος Δ.Σ
Κουρουζίδου Χριστίνα