Πέμπτη 3 Μαρτίου 2016

πακετα στηριξης με φαρμακα επιθεματα σε βαρια αρρωστο στα Πλαγια ΚΙΛΚΙΣ ΚΑΙ ΤΡΟΦΙΜΑ

επομενη στηριξη μας ειναι σε συνανθρωπο μας στα Πλαγια Κιλκις ενα χωριο κοντα στη Ειδομενη που επιμονα σας λεω οτι ειναι νεο παιδι κατακοιτο με ανοιχτες πληγες θελουμε πανες ακρατειας νο 4 για αυτον και μητερα του επισης κατακοιτη... ενα μεγαλο ευχαριστω το Κοινωνικο Ιατρειο Αλληλεγγυη Θερμης που μας εστειλε ολα αυτα που αδυνατον να τα αγορασει ο ανθρωπος επιθεματα και οσα χρειαζετε για να αναρρωσει και προσφορα τροφιμα γαλατα και ειδη μακρας διαρκειας. πανω απο 50 χλμ καναν οι ανθρωποι αρκει να παραλαβουν τα επιθεματα και ολα τα ιατρικα που δε ειχαν και δε αγοραζοντε ευκολα μαζι με τα τροφιμα Υποσχεθηκα στους δικους του ανθρωπους οτι τη επομενη φορα θα προσπαθησω να παρω εγω αν δε φερει κανεις πανες ακρατειας ετυχε να ειμαι με δικο μου προβλημα υγειας μια περιπετεια δικου μου και εγω ξερω σημερα πως βρηκα χρονο να παρατησω τον δικο μου ανθρωπο αρκει να σταθουμε σε τοσα που ειδατε σημερα .Ευχομαι ολοψυχα να παει καλα η υγεια του φιλου μας και οτιδηποτε χρειασθουν ειμαστε παρων για βοηθεια







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου