Κυριακή 1 Ιανουαρίου 2017

ανασες στηριξης παραμονες εορτων

Η Βιομηχανία Ανελκυστήρων DOPPLER ΑΒΕΕ χθες μας εκανε ενα ομορφο τηλεφωνημα στηριξης για το Μαζευουμε Καπακια για την Αλεξανδρα μας !! Η συζυγος του ιδιοκτητης της Doppler ειδε τη αναρτηση μας στην εφημεριδα Ειδησεις ευαισθητοποιηθηκε και θελησε να ενταχθει αμεσως στη ομορφη προσπαθεια μας με τη δικη τους στηριξη συλλογης καπακιων πλαστικων.Μετα απο συνεννοηση με τον οδηγο για τη δ/νση του Συλλογου μας σημερα το πρωι εγινε η παραλαβη στο χωρο μας στα κεντρικα του Συλλογου επι της Τσιρογιαννη 16 ΚΙΛΚΙΣ.Ευχαριστουμε τον κ Σταυρο Σταυροπουλο και τη συζυγο ιδιαιτερα κ Αθανασία Λιάρτση για την ευαισθητοποιηση στο ομορφο σκοπο μας στειλαμε και αφισες και φυλαδια του Μαζευουμε καπακια για την Αλεξανδρα ευχομενοι καλες γιορτες και ενα μεγαλο ευχαριστω για τη στηριξη που θα συνεχισθει <3
Μου αρέσει!
Σχολιάστε
η Καλλιοπη αριστουργει τα πακετα των παραγγελιων ανθρωπων και συλλογων που θελαν να στηριξουν το Φιλανθρωπικο μας μπαζαρ βγαινουν με πολυ αγαπη μερακι πανεμορφα απο το κοριτσι μας που υπερευχαριστουμε σημερα παρατησε τοσο ογκο δουλειας που εχει σημερα αρκει να σταθει στη ημερα που αδυνατω να κανω κατι εγω λογω αδυναμιας απο τα χερακια μου
Μου αρέσει!
Σχολιάστε
Σχόλια
Χριστινα Κουρουζιδου
Γράψτε ένα σχόλιο...
αρχισει εδω και ενα μηνα ειναι σημαντικη η συνεχομενη στηριξη του !!!!!!! σημερα παρων ο κ Μπικος Γιωργος να προσφερει τη πολυτιμη του προσφορα που υπερ ευχαριστουμε .... μηπως και εμεις πρεπει να τον στηριξουμε σα ομαδα ? Η ανθρωπια και αλληλεγγυη που σπερνει αθορυβα ο κ Μπικος και τοσο διακριτικα παντα ειναι πλαι σε ολο το κοσμο και δε λεει λογια κανει απλα αθορυβες πραξεις !!!! ενα μεγαλο ευχαριστω καρδιας εκ μερων των συνανθρωπων που νοιαστηκε να εχουν το σημαντικο αυτο σα διατροφη τη ελια ειναι ελαχιστο !!
Τα συγχαρητηρια για το μαθημα ευαισθησιας αλληλεγγυης ανθρωπιας που σκορπαει με τη σεμνοτητα του ο κ Μπικος .
Μου αρέσει!
Σχολιάστε
Σχόλια
Χριστινα Κουρουζιδου
Γράψτε ένα σχόλιο...
το Αρτοζαχαροπλαστειο Σπαρτακος πλαι στις απορες οικογενειες του Συλλογου σε καθημερινη στηριξη με διπλα πακετα με ολα τα ειδη απο σαντουιτς για τα παιδια τυροπιτες ωτια τσουρεκακια πιτσες σπανακοπιτες πιτσες και τι δε εχουμε παραλαβει σημερα λιχουδιες για παιδια που ναι πολλα σπιτικα δε εχουν τη δυνατοτητα να παρεχουν στα παιδακια τους .Σημαντικη στηριξη και ευχαριστουμε θερμα για τη καθημερινη υποστηριξη των οικογενειων μας που καθε μερα ειναι διαφορετικες οικογενειες διανομη για να μη αδικειτε κανεις
Μου αρέσει!
Σχολιάστε
ο καθενας στη δουλεια του για να γινοντε αρμονικα οι δουλειες και εγω στις ετοιμασιες και διανομες στο κοσμο τα πακετα στηριξης
Μου αρέσει!
Σχολιάστε
σιγα μη στη πρωινη πανεμορφη ημερα δε ελειπε και ο στρατηγος Μελη ολοι μαζι για βοηθεια αφου η Καλλιοπη σημερα μας βαζει σε μια ομορφη ταξη εδω μεσα :) Καταλαβαινετε τι λεει η Μελη και κ Αννα φανταστικο πρωινο :)
Μου αρέσει!
Σχολιάστε
Σχόλια
Χριστινα Κουρουζιδου
Γράψτε ένα σχόλιο...
η κ Αννα και Καλλιοπη στις ετοιμασιες που πραγματικα μοναδικες συνθεσεις απο μπουκαλια και στολισμος τα δωρα μια πολυτιμη βοηθεια σημερα και τιμες στα ειδη του Μπαζαρ και στολισμος του χωρου . Ο καθενας στο ειδος του αφου η Καλλιοπη και συνθετει και δημιουργει ολα σε εκδηλωσεις γαμου βαφτισεων και τι δε κανει αυτο το κοριτσι αλλωστε στο καφε Μανιφεστο φημιζοντε τα κουλουρακια και ολα τα γλυκα που μονο η Καλλιοπη μας ξερει να πρωτοτυπει .Που θα παει καποτε θα μαθω κι εγω :)
Μου αρέσει!
Σχολιάστε
Σχόλια
Χριστινα Κουρουζιδου
Γράψτε ένα σχόλιο...
παραλαβες απο τη κ Ολυμπια πανεμορφα ειδη και μαλιστα πολλα καινουργια παιδικα και απο κοσμο που ερχετε ολη ημερα να προσφερει με τη σειρα του κατι
Μου αρέσει!
Σχολιάστε
Σχόλια
Χριστινα Κουρουζιδου
Γράψτε ένα σχόλιο...
καλο βραδυ με επιστροφη σπιτι μας πριν απο λιγο .Το πρωι ετοιμασιες μαζι με τη Καλλιοπη διακοσμηση του χωρου τιμες του Μπαζαρ και ετοιμασια τις παραγγελιες που ζητησαν καποιοι συλλογοι και φιλες ειδη διακοσμητικων .Mε σωνει η Καλλιοπη γιατι τα χερια μου αδυνατουν μετα απο τη τοσο εξαντληση απο βαρη τοσων ημερων πλεον δε με ακουνε και με το ζορι γραφω .Ειδικη στο ειδος η Καλλιοπιτσα παρων στη βοηθεια τη σημαντικη σημερα
Μου αρέσει!
Σχολιάστε
Σχόλια
Χριστινα Κουρουζιδου
Γράψτε ένα σχόλιο...
Καλημέρα με αρωμα αγαπης απο τη προσφορά του κοσμου.Η συλλογη του κοσμου ετοιμη για να ερθουν οι γονεις τγς Αλέξανδρος να παραλαβουν τα πλαστικά καπακια .Επικοινωνησαν το πρωι απο Ταξιαρχεια Πολύκαστρου παρελαβαν τις αφισσες ηδη αρχισαν συλλογη αφισσες σταλθηκαν και στρατοπεδο Αργυρούπολης μενει το στρατόπεδο Καμπανη καποιος αν υπηρετει εκει ας μας εξυπηρετήσει

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου