Τετάρτη 17 Μαρτίου 2021

εργο ανασας

 Ευχαριστούμε του ανθρώπους που είναι σε χωρια και ερχοντε όταν τους ζητησουμε βοηθεια αρκεί να στείλουμε όσα ετοιμαζουμε για ωφελουμενες οικογενειες μας.Ετοιμασίες για στήριξη 3 οικογενειες σε χωρια με είδη τροφίμων λαχανικά φρούτα μερεντες ατομικές με εθελοντή μας που ερχετε μόνο για τις αποστολές από χωριο Κιλκις.Με πολλά δρομολόγια ο κ Λευτερης και ο Τάσος μοιρασαν τοπικα και αύριο η Επομεα και Δευτέρα θα είναι παρών να διανέμουν όλα τα είδη μαναβικης φρουτων.Δυο οικογενειες μας παρέλαβαν οι ίδιες από το σύλλογο μας διευκόλυναν στη αποστολη.και μαζί στείλαμε σήμερα και το μισό κέικ που έμεινε από χθες με τον κ Λευτέρη σήμερα να κάνει τρομερό αγώνα αποστολων.Ευχαριστούμε θερμά τους παραγωγούς Λαικών Αγορών που και σήμερα με τόσο αγάπη ήταν δίπλα στις οικογενειες μας.Απο το πρωί παρακαλούσα να ξεπουλησουν και πραγματικά έπιασε ευχή μου δούλεψαν καλά όλοι ευτυχώς αλλά και μας γέμισαν από όλα τα είδη μαναβικης και φρουτων. Με τη βοήθεια των παιδιών της Φύλαξης Λαικών Αγορών κ Γιαννη κ Μάκη μας ήρθαν καροτσια αλλά και οι ίδιοι παραγωγοί μας γέμιζαν τα καρότσια μας πριν φυγουν.Τους ευχαριστούμε θερμά για τη προσφορά αλληλεγγύη που τους διακρίνει. Με ιδιαίτερη ευαισθησία ανθρωπιά χάρισαν τα είδη τους και γέμισαν το σύλλογο μας.Σας ευχαριστούμε θερμά

312
Απήχηση
23
Αλληλεπιδράσεις
7
1 κοινοποίηση
Μου αρέσει!
Σχόλιο
Κοινοποίηση
272
Απήχηση
20
Αλληλεπιδράσεις
7
1 κοινοποίηση
Μου αρέσει!
Σχόλιο
Κοινοποίηση
210
Απήχηση
13
Αλληλεπιδράσεις
7
1 κοινοποίηση
Μου αρέσει!
Σχόλιο
Κοινοποίηση
210
Απήχηση
12
Αλληλεπιδράσεις
8
1 κοινοποίηση
Μου αρέσει!
Σχόλιο
Κοινοποίηση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου