Τετάρτη 17 Μαρτίου 2021

ΕΝ ΟΨΕΙ ΚΑΘΑΡΑ ΔΕΥΤΕΡΑΣ ΑΓΟΡΕΣ ΣΤΗΡΙΞΕΙΣ

 

Δύσκολη ημέρα σήμερα αφού από ημέρες έχουμε αρχίσει το αγώνα για τα πακέτα Γευμάτων Καθαρά Δευτέρας και 25 ης Μαρτιου.Απο τα χρήματα που δώσαν μέλη αγοράσαμε 15 ευρώ σακούλες για ρύζι φασολια κλπ να κάνουμε ανά οικογενειες και πλαστικά ταπερακια για σαλατικα .Ξεκινήσαμε συσκευασίες ρύζι από τα υπόλοιπα που πήραμε δωρεά συνολικά 75 κιλα,να κάνουμε το δεύτερο σακί 25 κιλων.και το 4 λάδι μας σε ατομικά ελαιόλαδο σε 4 οίκογενειες. Από τις 11 τελειωσαμε πριν λίγο όλα όσα βγήκαν πακέτα .Με τρομερό κρύο σήμερα κι εδώ μέσα ακόμη πιο παγωνιά αλλά υποχρέωση μας είναι να σταθούμε εκεί που μας χρειαζοντε και τίποτα δε είναι εύκολο .Σας δείχνουμε πάντα για να καταλάβετε με τι κόπο γινοντε όλα τα πακέτα και λόγω κορονοιο μικρός ο χώρος όλα γινοντε από ένα άτομο . Ευχαριστώ θερμά το φίλο που είχε κάνει τόσο μεγάλη δωρεά σε λάδια ρύζι μαρμελάδες μέλι και ανταποκινομαστε σε τόσο όγκο οικογενειων.Ευχαριστούμε θερμά τη φίλη Σοφία απο Αθηνα αγαπησε τη δραση μας καμαρωνει για το αγώνα μας και εδω και δυο χρονια στηριζει καθε εβδομαδα με εταιρεια που βρηκε απο Κιλκις ωστε να παραλαμβανουμε αυγα Σημερα παλι δεχθηκαμε τη δικη της δωρεα.Σας ευχόμαστε ολόψυχα Υγεια.Ευχαριστούμε τη φίλη που προσφερε ρουχα παιδικα και για έφηβες από 10 ως 14 ετων.Δεν πρόλαβε ο εθελοντής μας αγορές σε χαλβα εξαντληθηκε η προσφορά πήραμε μόνο 6 αξίας 10,50 ευρω.Αύριο θα πρέπει να είμαι εγώ από νωρίς σε αγορές να προλάβουμε όλα Προς το παρών ρούχα παιχνίδια παραμύθια κλπ δε θα συλλέγουμε γιατί έχουμε πολλές ετοιμασίες ως 25 Μαρτίου θα ξαναρχισουμε μετα.Εκτος αν υπάρχει έκκληση που θα αναρτουμε.
271
Απήχηση
13
Αλληλεπιδράσεις
8
1 κοινοποίηση
Μου αρέσει!
Σχόλιο
Κοινοποίηση
207
Απήχηση
10
Αλληλεπιδράσεις
4
1 κοινοποίηση
Μου αρέσει!
Σχόλιο
Κοινοποίηση
537
Απήχηση
24
Αλληλεπιδράσεις
7
2 κοινοποιήσεις
Μου αρέσει!
Σχόλιο
Κοινοποίηση
215
Απήχηση
16
Αλληλεπιδράσεις
9
1 κοινοποίηση
Μου αρέσει!
Σχόλιο
Κοινοποίηση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου