Τετάρτη 28 Απριλίου 2021

25,04,2021

 

Καλημέρα ευλογημένη Κυριακή των Βαιων.Και σήμερα ανοιχτά για όποιον θέλει να μας επισκεφτεί στο συλλογο.Ευχαριστούμε θερμά την φίλη Ναταλία για τα πολλά παιχνίδια παιχνιδιών που παραλαβαμε για τα παιδια μας.Ευχομαστε ολόψυχα καλό Πάσχα με Υγεία.Αγορά 4 λαμπαδες για το Φιλανθρωπικό σκοπό στήριξης καρκινοπαθη παληκαριου μας ή φίλη Βαγγελιω και γλυκισματα κουλουράκια για τα πακέτα των οικογενειων μας .Ευχαριστούμε θερμά για τη στήριξη στο όμορφο σκοπό του συλλογου πράξεις που είναι πάντα διπλα σε ανθρώπους που περνούν περιπέτεια υγειας.Ευχαριστούμε θερμά τον ανώνυμο φίλο για τη στήριξη αλάτια πιπερια σάλτσες ξύδια σοκοφρετες για τα πακέτα μας εν όψει Πασχα.Ευχαριστούμε θερμά τη φίλη Μαρία γι τη στήριξη σε 3 οικογενειες με απορυπαντικα ψωμάκια τοστ γαριδακια φουντουνια μπισκότα σοκοφρετες χυμούς για παιδιά για τα πακέτα που σήμερα θα προσφερθουν.Με ζυμαρικά τσουρέκια μερεντες σάλτσες παστελια όσπρια ξύδι αβα για πιάτα χλωρινες σοκολατωδη χλωρινες τσουρέκια 3 δωροεπιταγές κρέας για 3 οικογενειες η μια με καρκίνο γλικισματα για παιδιά αλεύρι ζαχαρι αλάτι ελαιολαδο πιπέρι ρίγανη ξύδια χυμοί μπισκότα λαμπαδες για γονείς και παιδιά είναι τα πακέτα με τα κύρια είδη εν όψει Πασχα . Ευχαριστώ τους εθελοντές που είναι παρών σήμερα αλλά και όλη την εβδομάδα να μπορούμε να στείλουμε τα πακέτα τροφίμων εν όψει Πασχα.
206
Απήχηση
9
Αλληλεπιδράσεις
5
1 κοινοποίηση
Μου αρέσει!
Σχόλιο
Κοινοποίηση
186
Απήχηση
8
Αλληλεπιδράσεις
2
1 κοινοποίηση
Μου αρέσει!
Σχόλιο
Κοινοποίηση
208
Απήχηση
14
Αλληλεπιδράσεις
7
1 κοινοποίηση
Μου αρέσει!
Σχόλιο
Κοινοποίηση
246
Απήχηση
17
Αλληλεπιδράσεις
5
1 κοινοποίηση
Μου αρέσει!
Σχόλιο
Κοινοποίηση
324
Απήχηση
29
Αλληλεπιδράσεις
9
1 κοινοποίηση
Μου αρέσει!
Σχόλιο
Κοινοποίηση
247
Απήχηση
26
Αλληλεπιδράσεις
6
1 κοινοποίηση
Μου αρέσει!
Σχόλιο
Κοινοποίηση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου