Τετάρτη 28 Απριλίου 2021

28,04,2021

 

Υπάρχουν όμορφοι άνθρωποι εκεί έξω ακόμη με ευαισθησία αλληλεγγύη 😘Άγνωστη κοπέλα είδε το σύλλογο θέλησε να κάνει εκτός από τα τσουρέκια για το σπίτι της και τσουρέκια να προσφερουμε για κάθε μας πακέτο τροφίμων σε ωφελουμενες οικογενειες Είναι αυτό το Μοιράζομαι Προσφέρω Νοιάζομαι που θα σε συγκινεί και θα το δης σε ξεχωριστους ανθρωπους. Ευχαριστούμε θερμά.Δεμα αγάπης προσφέρει φίλη με τρόφιμα μακράς διάρκειας σοκολατωδη για παιδια χυμούς δωρακια λαμπαδες και κανουργια παιδικά παπούτσια. Την ευχαριστούμε θερμά κι ευχόμαστε καλό Πάσχα με υγεία.Από Λάρισα ήρθε φίλη στο Κιλκίς με τη οικογένεια στους δικούς της και πέρασε να αφήσει πακέτα για δύο οικογενειες και να αγοράσει 2 λαμπαδες αρκεί να βοηθήσει το σκοπό μας . Ευχόμαστε ολοψυχα Καλό Πάσχα με υγεία.Φιλος προσφέρει αρνί 3 κιλά για μια οικογένεια και χρήματα να αγορασουμε αύριο για 2η οικογένεια σουβλακια.ευχομαστε ολόψυχα Υγεια σε όλη του τη οικογένεια. Αύριο θα κάνουμε αγορές κρεάτων κι όσα είδη μας λείπουν σε πακέτα μας.Ευχαριστούμε τη ομάδα εθελοντών που βοήθησαν όλο το μεσημέρι για τις αποστολές ολων των πακέτων τροφίμων που από πρωί ως τώρα είναι ένας ασταματητος αγώνας στηριξης.Δεν λείψαν και ενδιάμεσα στις στηρίξεις τροφίμων και οι στηρίξεις με πάνες ακράτειας σε όσους άρρωστους εντοπίστηκε έλλειψη από πάνες ακράτειας. Άλλη μια μεγάλη χορηγία από τη εταιρεία "Μέγα ΑΕ "που ευχαριστουμε θερμα. Δίπλα πάντα σε άρρωστους η Ανάσα Ευαισθησίας.Και οι ετοιμασιες μας για αυριο για μεγαληστηριξη με ολα τα ειδη που παραλαμβανουμε αμμεσα να στηριξουμε .Απο τις 10 το πρωι εθελοντες θα ειναι εδω για να παραλαβουν να γινουν σε σακουλες κουτες πακετακαθε ειδος ωστε να στηριχθουν ως μεσημερι ωφελουμενοι μας .
26
Απήχηση
0
Αλληλεπιδράσεις
Μου αρέσει!
Σχόλιο
Κοινοποίηση
75
Απήχηση
5
Αλληλεπιδράσεις
2
1 κοινοποίηση
Μου αρέσει!
Σχόλιο
Κοινοποίηση
72
Απήχηση
5
Αλληλεπιδράσεις
1 κοινοποίηση
Μου αρέσει!
Σχόλιο
Κοινοποίηση
108
Απήχηση
5
Αλληλεπιδράσεις
1 κοινοποίηση
Μου αρέσει!
Σχόλιο
Κοινοποίηση
67
Απήχηση
5
Αλληλεπιδράσεις
1
1 κοινοποίηση
Μου αρέσει!
Σχόλιο
Κοινοποίηση
56
Απήχηση
1
Αλληλεπίδραση
1 κοινοποίηση
Μου αρέσει!
Σχόλιο
Κοινοποίηση
138
Απήχηση
7
Αλληλεπιδράσεις
1
1 κοινοποίηση
Μου αρέσει!
Σχόλιο
Κοινοποίηση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου