Σάββατο 15 Μαΐου 2021

9,05,2021

 

Χρόνια Πολλά σε όλες τις μαμάδες που μας δίδαξαν, μας έδωσαν, μας έδειξαν και που μας αγάπησαν όσο κανένας άλλος! Να είναι πάντα υγιείς και να σκορπίζουν την αγάπη τους στις οικογένειες μας! 🤱❤️
Μανούλα δε είμαι ,μανουλα έχω ομως τη Μελιτσα που να είναι γερή πάντα ,αυτή μας έμαθε τη αλληλεγγύη. Όταν θα κάθε σε παιδί μου να φας να σκέφτεστε έχει ο άλλος και άμα η συνείδηση σου δείχνει ότι κάτι έκανες να καθεσε να τρως.😘 Από χθες η σκέψη μου ήταν όπως έγινα νονα σε όλα τα παιδιά μας με τις λαμπαδες ακόμη μια χρονιά , να γίνουμε ακόμη μια ιδιαίτερη ημέρα ,μανουλα σε παιδιά μόνα ορφανά εγκαταλελειμενα κλπ.
Απο νωρίς ξεκίνησε η ετοιμασία μαγειρεματος πιπεριές μελιτζάνες τηγανητες σάλτσα κεφτεδακια τυρί χυμοί ψησαν τυροπιτοειδη, διάφορα μπισκότα καφέ γλυκισματα αρκεί σήμερα να απλωσουμε ζεστασιά αγάπη στοργική εκεί που λείπει μανουλα.Σε ένα δυνατό θέλω υπάρχει πάντα όλα τα μπορώ .Ετοιμασίες όλο αγάπη σήμερα 😘Χρόνια πολλά σε όλες τις μανούλες του κόσμου .Να είστε γερές κι ευλογημένες 😘
272
Απήχηση
38
Αλληλεπιδράσεις
5
1 κοινοποίηση
Μου αρέσει!
Σχόλιο
Κοινοποίηση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου