Δευτέρα 10 Ιανουαρίου 2022

09/01/2022

 Καλησπέρα με μια σειρά ανακοινώσεων από χθες και σήμερα έργου της Ανασας Ευαισθησίας. Κυριακή χθες και από τις 9.30 βρεθηκαμε στα κεντρικά του Συλλόγου για αποστολές είδη μανάβικης φρούτων και απορυπαντικα είδη καθαρισμού χαρτικά σαμπουάν αφρολουτρα σε οικογένειες που δε μπόρεσαν να έρθουν παραμονές .Με τη βοήθεια εθελοντή έγιναν οι μεταφορές με τρομερή βροχή και θέληση όμως να σταθούμε σε οικογένειες.Η ομάδα γυναικών έβγαλε από καταψυκτες πίτες ψησαμε,μαγείρεψε η ομάδα κάθε φίλη αλλά και πακέτα με γλυκά για να σταθούμε δυναμικά σε όσους μας χρειάζονται.πακετα συνοδεία με ρουχα για παιδιά και παιχνίδια ήταν στα δρομολόγια μας με τις διανομές φαγητων.Αγοράστηκε μποτιλια υγραερίου 20ευρω γεμίσαμε το αμάξι με τρόφιμα όπου είναι έγκλειστοι από το ιό και όπου μας επισημάνθηκε στήριξη ειμασταν άμμεση βοηθεια.Δεν λείψανα και οι στηρίξεις σε παιδικά κρεβατάκι στρώματα που εδω θα πούμε ευχαριστούμε τους εθελοντές που δήλωσαν παρών για τι μεταφορές.Η ομάδα είχε βγάλει κούτα με μπούτια κοτόπουλο ξεπαγωσαν από Σάββατο και οι διανομές ήταν μαζί με τρόφιμα μακράς διάρκειας και είδη μανάβικης φρούτων.Μας ζητήθηκε ένα αναπηρικό καροτσάκι και με τη βοήθεια εθελοντών προσφέρθηκε αμμεσα για συμπολίτη μας με κινητικά προβλήματα. Ευχόμαστε ολόψυχα Περαστικά και γρήγορη αναρρωση.Η ομάδα γυναικών που είχαμε οργάνωση από το Σάββατο όταν μας ενημέρωσαν για κάποιες οικογενειες ότι είναι μέσα σπίτι λόγω ιού μεγάλωσε με το μαγείρεμα και εμείς ειμασταν εδώ για να παραδώσουμε ότι ετοίμασαν οι εθελόντριες μας απο φαγητά . Ευχαριστώ για την ανταπόκριση όλες.Η βροχή χθες ασταμάτητη αλλά οι άντρες της ομάδας ήταν παρών μέχρι αργά να βοηθούν στις αποστολες.Εγινε παράλληλα και παραλαβές ψυγείο κουζίνα φουρνακι που θα προσφερε φίλη στη νέα οικογένεια που κάναμε εκκλησεις και ο κ Μπάμπης τα άφησε για σήμερα να τα παραλάβουν από το χωριό που μας έγινε η δωρεα

69
Απήχηση
3
Αλληλεπιδράσεις
1
1 κοινοποίηση
Μου αρέσει!
Σχόλιο
Κοινοποίηση
129
Απήχηση
7
Αλληλεπιδράσεις
2
1 κοινοποίηση
Μου αρέσει!
Σχόλιο
Κοινοποίηση
90
Απήχηση
5
Αλληλεπιδράσεις
2
1 κοινοποίηση
Μου αρέσει!
Σχόλιο
Κοινοποίηση
68
Απήχηση
6
Αλληλεπιδράσεις
1
2 κοινοποιήσεις
Μου αρέσει!
Σχόλιο
Κοινοποίηση
60
Απήχηση
3
Αλληλεπιδράσεις
1
1 κοινοποίηση
Μου αρέσει!
Σχόλιο
Κοινοποίηση
81
Απήχηση
7
Αλληλεπιδράσεις
1
1 κοινοποίηση
Μου αρέσει!
Σχόλιο
Κοινοποίηση
93
Απήχηση
9
Αλληλεπιδράσεις
1
1 κοινοποίηση
Μου αρέσει!
Σχόλιο
Κοινοποίηση
54
Απήχηση
6
Αλληλεπιδράσεις
2 κοινοποιήσεις
Μου αρέσει!
Σχόλιο
Κοινοποίηση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου