Σάββατο 19 Μαρτίου 2022

18/03/2022

 Οσο υπαρχουν ανθρωποι ...

Περισυ παραμονές του Πάσχα είχαμε λαμπαδες για τα παιδιά μας και Φιλανθρωπικού σκοπού στήριξη σε καρκινοπαθη παληκαρι μας. Σε όλη τη διάρκεια Μ.Εβδομαδας μοίραζαμε λαμπαδες παιχνίδια των εταιρειών Ac Company Perzoni επώνυμα πανάκριβα παιχνίδια τσουρέκια αυγά κόκκινα αλλά και σοκολατένια αυγα στα παιδια μας.Ενας πατέρας βάζοντας τη ντροπή παραπέρα μας ρώτησε αν τις πουλαμε.Εβλεπα ότι κοίταζε τις παιδικές λαμπαδες και είπα μόνο για το άρρωστο παιδι.Δισταζε έκανε να φύγει και τόλμησα να πω αν δε εχουν νονούς και έχετε παιδάκια να σας χαρίσουμε. Ξέρετε έλεγε δε είμαι τέτοιος άνθρωπος αλλά είμαι άνεργος και 3 παιδιά ....δε άκουγα .Όλοι με ξέρετε χρόνια τώρα ότι δίνω όλα τα παιδιά του κόσμου λαμπαδες δώρα παιχνίδια. Ρώτησα ηλικίες αγόρι κορίτσια και ετοίμασα τα πάντα .παιχνίδια λαμπαδες σοκολατένια αυγα ότι επερνε κάθε παιδι.Ελεγε πόσα ευχαριστώ και του έλεγα να μεγαλώνετε μόνο γερά παιδια.Σημερα η πόρτα όσο τακτοποιουσαμε το σύλλογο άνοιξε και μπροστά μας ο κύριος αυτός που κάτι μου θύμιζε αλλά μου εξιστόρησε το γεγονός και θυμήθηκα. Κρατούσε 4 κουτες λαμπαδες που αγόρασε να κάνουμε λαμπαδες σε άλλα παιδιά και κορδέλες .Αυτά είχα μου είπε πλέον είμαστε Θεσσαλονίκη είμαι καλά σε δουλειά και σας σκέφτηκα ότι θα κάνετε ετοιμασίες λαμπαδες.Μα έχω τόλμησα να πω ας κάνατε τα έξοδα για τα παιδάκια σας.Εγω και πλούσιο παιδάκι να μπει και να ζηλέψει κάτι θα το χαριαω.Αφου μου ευχήθηκε να έχω Υγεια και να εχω δύναμη να συνεχίζω μου τονίζει ότι η χαρά των παιδιών του περισυ που πήγε με γεμάτα χέρια από τα πακέτα μας τα χαμογελαστά ματια,ότι τα παιδιά του θα είχαν ότι όλα τα παιδιά δε θα το ξεχάσει ποτε.Εφυγε με ευχές μόνο όπως κι εγώ ευχαριστίες για τη κίνηση του.Ακομη στη καρδιά τα λόγια του κσι η κίνηση του...Η καλοσυνη επιστρέφετε με χίλιους τροπους.Μη στερουμε πότε τη χαρά των παιδιων. Όσο υπάρχουν άνθρωποι να ελπιζεις.....Χθες είχαμε τη τιμή να γνωρίσουμε από κοντά εκπροσώπους του Συλλόγου Φίλων Ιστορίας Αναπαράστασης της Επανάστασης του 1821.Ενας σύλλογος που τιμά με τη παρουσία του τη Ελλάδα και τους ανθρώπους που αγωνισθηκαν για να ειμαστε εμείς ελεύθεροι. Ένας τρομερά δραστήριος σύλλογος που τιμα.τη παράδοση με εκδηλώσεις από άκρη σε ακρη της Ελλάδος αλλά και εξωτερικό. Πλούσιο το εργο επίσης και σε κινηματογραφικες ταινίες με πρωταγωνιστες τα πρωτοπαληκαρα του Συλλόγου αλλά κα επωνυμους ηθοποιους.Με ένα έργο εκτός ιστορικό και Φιλανθρωπικο από τις ψυχές τους που δρουν αθόρυβα τα μέλη του Συλλόγου κάνοντας μεγάλα εργα.Ηταν μεγάλη τιμή για εμάς να έχουμε τη αξίωση να τους γνωρίσω από κοντά τον κ Νίκο Βρατακη και μέλη του ΔΣ και με μελλοντική συνεργασια.Ανθρωποι προσφορας ψυχές λιονταρισιες Έλληνες ψυχής που κάνουν ανιδιοτελή αγώνα για τη διατήρηση διάδοση της Ιστορίας μας .Σας ευχαριστουμε θερμα από καρδιάς για τη τιμή γνωριμίας και φιλίας από εδώ και περα.Οι ξεχωριστά όμορφες ψυχές τις θαυμάζει κι ο Θεος.Να έχετε υγεία όλοι σας μεγάλα έργα παληκαρια μας γιατί κρατάτε καλά τη μνήμη των Ηρώων μας.Η φίλη Κουλα που μένει Θεσσαλονίκη αλλά είναι από τα πιο αγαπημένα υποστηρικτικα μέλη της Ανασας Ευαισθησίας θέλει να προσφέρει αγοράζοντας 10 λαμπαδες με σχέδια παιδικά που να τα προσφερουμε στα παιδια στο Νοσοκομειο. Η επιθυμία της θα γίνει άλλωστε κάθε χρόνο στηρίζουμε όλα τα Τμήματα από υπάλληλο καθαριότητα νοσοκομείο ως ιατρό με 200-300 λαμπαδες .Όμορφες σκέψεις όμορφες κινήσεις από αγαπημένα μέλη που στηρίζουν το σύλλογο αλλά χαρίζουν παιδικά χαμόγελα .Χειροποιητες Πασχαλινές Λαμπάδες Ανάσα Ευαισθησίας ν Κιλκίς
Οι ετοιμασίες για λαμπαδες και για τα παιδιά οικογενειών μας γονείς μοναχικά άτομα και λαμπαδες οικονομικής ενίσχυσης συνεχίζονται .Πολλές φίλες από άλλες πόλεις εκδηλωσατε ενδιαφέρον για αποστολή. Θα το δούμε από Δευτέρα τις τιμές για ταχυδρομικά η courier. Αύριο είναι Λαικη θα είμαστε στο Σύλλογο από νωρίς ως τις 2.30.Σας εύχομαι ένα όμορφο βράδυ ζεστό ελπιδοφορο και ευλογημένο.
230
Απήχηση
5
Αλληλεπιδράσεις
1
1 κοινοποίηση
Μου αρέσει!
Σχόλιο
Κοινοποίηση
439
Απήχηση
42
Αλληλεπιδράσεις
5
1 κοινοποίηση
Μου αρέσει!
Σχόλιο
Κοινοποίηση
1.143
Απήχηση
182
Αλληλεπιδράσεις
Εσείς και 9 ακόμη
1 κοινοποίηση
Νοιάζομαι
Νοιάζομαι
Σχόλιο
Κοινοποίηση
959
Απήχηση
122
Αλληλεπιδράσεις
37
17 σχόλια
2 κοινοποιήσεις
Μου αρέσει!
Σχόλιο
Κοινοποίηση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου